Orienteringsklubben Roskilde

Beskrivelse

Orienteringsklubben Roskilde (OK Roskilde) er en idrætsforening. Klubbens formål er at virke til fremme for og udvikling af orienteringsidrætten i Roskilde og omegn samt give alle mulighed for et aktivt friluftsliv.

OK Roskilde tilbyder træning i skoven, tekniktræning, fitness og løbetræning for både børn og voksne – også voksne begyndere. Klubben har fællesspisning efter træning 1-2 gange om måneden og arrangerer ture til orienteringsstævner i ind- og udland. Vi har Roskildes bedste træningsmiljø for hele familien og et dejligt klubhus med omklædningsfaciliteter, sauna og styrketræningsrum. Klubben arrangerer skolemesterskaber i orienteringsløb på World Orienteering Day i foråret og SMUK Kvindeløb Roskilde i september.

Klubben er medlem af Dansk Orienterings-Forbund og Dansk Skiforbund under Danmarks Idrætsforbund - et skimedlemskab giver interesserede medlemmer mulighed for at starte i f.eks. Vasaloppet og DM langrend.

• Formand
    Anders Laage Kragh
    Søtoften 8
    Roskilde