Genåbning af fritidsfaciliteter: Liste over faciliteter, der ikke åbnes for forenings- og fritidslivet på nuværende tidspunkt:

Der er desværre en række faciliteter, der benyttes til vaccinations- og testcentre, en enkelt, der er under renovering samt enkelte skolefaciliteter, der skal bruges til undervisning. Vi håber, at I har forståelse for at vi efter bedste evne forsøger at få åbnet så meget som muligt, men samtidig er nødt til at tage hensyn til at få befolkningen testet og vaccineret hurtigst muligt. De nedenstående faciliteter vil ikke blive åbnet for brug på nuværende tidspunkt.

1. Himmelev hallen: Opvarmningsrummet er lukket
  2. Roskilde Kongres og Idrætscenter: Hal B og D er lukket
  3. Trekronerskolen: Spejlsal og tumlesal er lukket
  4. Absalon Skole: Gymnastiksalen og musiklokalet er lukket
  5. Nordskolen afdeling Baunehøj: Tumlesalen er lukket
  6. Klostermarksskolen: Gymnastiksalene og musiklokalet er lukket
  7. Roskilde Gymnasium: Er helt lukket
  8. Roskilde Katedralskole: Er helt lukket

De resterende faciliteter vil kunne bruges med de sædvanlige aflysninger til eksaminer, arrangementer og lignende. I må desuden forvente, at der kan komme enkelte aflysninger/rokeringer af aktiviteter i de åbne faciliteter, da vi efter bedste evne forsøger at fordele sol og vind lige og nogle brugere rammes hårdere af ovenstående lukkede faciliteter end andre.